Nos anos 40 o clima creado polo reximen franquista empuxarono a deixar os pinceles e impulsar unha "bauhaus " à galega dende o seu Castro de Samoedo .
Pancho Pillado definiu a Diaz Pardo coma un "conservador libertario", porque xa na súa mocidade, reclamaba o dereito de conservar, "a lingua", "os bosques", a "memoria", todo aquilo que o facía ser galego, mais iso si, sempre co libertario por diante, coa loita de que os soños pódense facer realidade.
Nunha entrevista con motivo da exposición " Pinturas e fracasos ", que acolleu a Casa da Parra de Santiago , preguntado polo feito que consideraba trascendental na sua vida respostaba sen dubida que eran " os fracasos "
Pero entón ¿Confia todavia Diaz Pardo no ser humano ?
" É que non hai outro " , concluia socarrón .
Pancho Pillado definiu a Diaz Pardo coma un "conservador libertario", porque xa na súa mocidade, reclamaba o dereito de conservar, "a lingua", "os bosques", a "memoria", todo aquilo que o facía ser galego, mais iso si, sempre co libertario por diante, coa loita de que os soños pódense facer realidade.
Nunha entrevista con motivo da exposición " Pinturas e fracasos ", que acolleu a Casa da Parra de Santiago , preguntado polo feito que consideraba trascendental na sua vida respostaba sen dubida que eran " os fracasos "
Pero entón ¿Confia todavia Diaz Pardo no ser humano ?
" É que non hai outro " , concluia socarrón .
|
No hay comentarios:
Publicar un comentario